Novinky
e-mailem
Zeptejte se nás
Zákaznická podpora
_

Zákaznická linka - OFFLINE

Napište nám na E-MAIL

Zpět nakupovat

Každý zákazník, který má zakoupené vouchery a provede platbu na účet portálu www.casnaslevu.cz, má právo na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce do 14 kalendářních dnů od přijetí potvrzení platby, bez udání důvodu. Toto odstoupení musí být zasláno nejpozději 14. den po obdržení slevového kuponu a to elektronicky na adrese info@casnaslevu.cz. Po této době není možné stornovat nákup slevového kuponu a žádat o vrácení peněz. V případě storno objednávky, budou peníze zaslány zpět na původní účet.

Všechny naše produkty pečlivě vybíráme a dbáme na kvalitu služeb a zboží. I přesto se může stát, že nebudete se službou spokojeni. V tomto případě nás ihned kontaktujte na emailové adrese info@casnaslevu.cz a nejpozději do 7 dnů od vzniku problému. Pokusíme se ihned sjednat nápravu a celou situaci vyřešit, avšak vzhledem k pře-prodeji zboží/služeb, ani naše možnosti nejsou neomezené. Reklamaci také proveďte na adrese příslušného zadavatele akce, kterou najdete u popisu akce a na voucheru.

Ideální je, pokusit se situaci vyřešit rovnou na místě při uplatňování voucheru. Pokud se nepodaří problém vyřešit, jednoduše nám zavolejte na +420 722 729 330, nebo nás kontaktujte na info@casnaslevu.cz a popište váš problém. Vše se pokusíme vyřešit co nejdříve a o výsledku vás budeme kontaktovat.

Při nákupu voucheru na zájezd, se podmínky reklamace řídí obchodními podmínky dané cestovní kanceláře.